پشتیانی:

021-55693730

دفتر فروش:

بلوار فردوس غرب، خیابان بهار جنوبی، خیابان ارم، برج نگین

اهمیت استفاده از رنگ موی آرت

رنگ مو یکی از محصولات کلیدی جهت ایجاد یک هارمونی جذاب برای چهره به حساب می‌آید. در بازار می‌توان رنگ موهای متنوع و با برندهای مختلفی را مشاهده کرد. رنگ موی آرت یکی از این رنگ موها است که دارای ویژگی‌ها و مزایای مختص به خودش می‌باشد.

این محصول به صورت اورجینال و توسط کشور ایتالیا تولید می‌شود. فرمولاسیون این رنگ مو به نحوی طراحی شده تا ضد التهاب بوده و با پوست‌های حساس نیز سازگار باشد. همچنین در ساختار این رنگ مو می‌توان عناصر مغذی برای ترمیم و تقویت موها را نیز مشاهده نمود. تنوع رنگ برای این محصول بسیار بالا است و همین امر موجب شده تا در بین بانوان بسیار محبوب باشد.

رنگ موی آرت چه طیف­های رنگی دارد؟

رنگ موی آرت دارای رنگ‌های متنوعی بوده که هر کدام از این رنگ‌ها نیز در نوع خود از طیف‌های رنگی متفاوتی برخوردار هستند. در ادامه به بررسی ویژگی‌‌های هر کدام از این رنگ‌ها پرداخته و طیف رنگی آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

رنگ موی آرت سری طبیعی

رنگ موی آرت سری طبیعی به عنوان یکی از رنگ­های ترکیبی حرفه­ای موجود در بازار شناخته می­شود. این رنگ مو به سبب طبیعی بودن می­توان در ترکیب با بسیاری از رنگ­ها به کار برده شود و علاوه بر حفظ رنگ طبیعی مو به ایجاد رنگ جدید برای موها نیز کمک کند. این رنگ مو دارای طیف­های رنگی مشکی پرکلاغی (۱/۰۰)، مشکی طبیعی (۱/۰)، قهوه­ای تیره (۳/۰)، قهوه­ای متوسط (۴/۰)، قهوه­ای روشن (۵/۰)، بلوند تیره (۶/۰)، بلوند متوسط (۷/۰)، بلوند روشن (۸/۰)، بلوند خیلی روشن (۹/۰) و بلوند سوئدی (۱۰/۰) می­باشد.

رنگ موی آرت سری طبیعی قوی

سری طبیعی قوی رنگ موی آرت در مقایسه با سری طبیعی این برند قدرت پخش شوندگی بیشتری را دارد. این موضوع سبب می­شود تا این رنگ مو در بازه­ای کوتاه مدت بتواند تمامی قسمت­های مو را پوشش دهد. البته باید توجه داشت که این رنگ مو قابلیت هماهنگی با اکثریت رنگ پوست­ها را دارد. اما با این وجود بررسی تناژ رنگ مو به شما کمک می­کند تا بتوانید در طیف رنگی آن یک رنگ ایده­آل را انتخاب کنید. طیف­های رنگی این رنگ مو شامل قهوه­ای متوسط قوی (۴/۰۰)، قهوه روشن قوی (۵/۰۰)، بلوند تیره قوی (۶/۰۰)، بلوند متوسط قوی (۷/۰۰) و بلوند روشن قوی (۸/۰۰) می­شود.

رنگ موی آرت سری طبیعی حرفه ای

یکی از رنگ­های حرفه­ای موجود در بازار که در بین بانوان میانسال از طرفداران زیادی برخوردار است رنگ موی آرت سری طبیعی حرفه­ای می­باشد. این رنگ مو به جهت اینکه یک هارمونی خاص برای صورت ایجاد می­کند قادر است تا چهره را چندین سال جوان­تر نشان دهد. البته باید اشاره داشت که بررسی طیف رنگی آن می­تواند برای داشتن یک انتخاب دقیق به شما کمک کند.

قهوه­ای متوسط حرفه­ای (۴۴/۰۰)، قهوه­ای روشن حرفه­ای (۵۵/۰۰)، بلوند تیره حرفه­ای (۶۶/۰۰)، بلوند متوسط حرفه­ای (۷۷/۰۰)، بلوند روشن حرفه­ای (۸۸/۰۰) و بلوند روشن حرفه­ای (۹۹/۰۰) طیف­های رنگی این رنگ مو را تشکیل می­دهند.

رنگ موی آرت سری مرواریدی

یکی از رنگ موهایی که خانم­های جوان برای استایل روزمره خود و یا حتی مهمانی­های خاص آن را می­پسندند رنگ موی آرت سری مرواریدی است. این رنگ مو بیشتر برای پوست­های روشن مورد استفاده قرار می­گیرد. با این وجود افرادی با پوست­های متوسط و تیره نیز می­توانند از آن استفاده کنند اما باید به نوع تناژ پوست خود توجه ویژه­ای داشته باشند. این رنگ مو دارای طیف­های رنگی قهوه­ای مرواریدی روشن (۵/۰۸)، بلوند طبیعی مرواریدی تیره (۶/۰۸)، بلوند طبیعی مرواریدی متوسط (۷/۰۸)، بلوند طبیعی مرواریدی روشن (۸/۰۸) و بلوند نقره­ای مرواریدی (۹/۸) است.

رنگ موی آرت سری طلایی طبیعی

رنگ موی آرت سری طلایی طبیعی از آن دسته رنگ­هایی است که می­تواند انتخابی شیکی برای عروسی­ها و یا مجالس مهم باشد. استفاده از این رنگ مو یک انقلاب بزرگ در چهره و جذابیت استایل شما ایجاد می­کند. در بیشتر موارد از این رنگ موی برای پوست­های متوسط و روشن استفاده می­کنند. همچنین باید اشاره داشت که این رنگ مو طبیعی بودن ظاهر موها را حفظ کرده و به آن­ها آسیب نمی­زند. این رنگ مو حاوی طیف­های رنگی بلوند طبیعی طلایی تیره (۶/۰۳)، بلوند طبیعی طلایی (۷/۰۳)، بلوند طبیعی طلایی روشن (۸/۰۳) و بلوند طبیعی طلایی خیلی روشن (۹/۰۳) می­باشد.

رنگ موی آرت سری زیتونی

رنگ موی آرت سری زیتونی به سبب تناژ رنگی که دارد قادر است تا موها را حجیم تر نشان داده و تراکم آن­ها را بیشتر کند. در فرمولاسیون این رنگ مو مقداری کراتین وجود دارد. کراتین موجود در ترکیب این رنگ مو سبب افزایش لطافت و صافی موها می­شود. طیف­های رنگی این رنگ مو از رنگ­های قهوه­ای زیتونی متوسط (۴/۱۲)، قهوه­ای زیتونی روشن (۵/۱۲)، بلوند زیتونی تیره (۶/۱۲)، بلوند زیتونی متوسط (۷/۱۲)، بلوند زیتونی روشن (۸/۱۲) و بلوند زیتونی خیلی روشن (۹/۱۲) تشکیل شده است.

رنگ موی آرت سری دودی

یکی از رنگ­های جذاب موجود در بازار که همه سنین به آن علاقه دارند رنگ موی آرت سری دودی است. این رنگ مو بیشتر برای مخفی کردن موهای سفید مورد استفاده قرار می­گیرد. اما با این وجود بسیاری از افراد نیز هستند که این رنگ مو را برای افزایش جذابیت صورت خود استفاده می­کنند. این رنگ مو دارای طیف وسیعی از رنگ­ها نظیر قهوه­ای دودی روشن (۵/۱)، بلوند دودی تیره­ (۶/۱)، بلوند دودی متوسط (۷/۱)، بلوند دودی روشن (۸/۱)، بلوند خاکستری خیلی روشن (۹/۱)، بلوند خاکستری سوئدی (۱۰/۱) و بلوند طلایی دودی روشن (۹/۱۳) می­باشد.

رنگ موی آرت سری بژ

اگر قصد دارید از یک رنگ موی متفاوت استفاده کرده و چهره خود را نسبت به بقیه متمایز کنید ما به شما رنگ موی آرتین سری بژ را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ مو توسط بسیاری از افراد مشهور و به خصوص ستارگان سینمای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این رنگ مو سبب افزایش شفافیت چشمگیر موها شده و برای اغلب پوست‌ها قابل استفاده است. طیف­های این رنگ مو شامل قهوه­ای بژ روشن (۵/۲)، بلوند بژ تیره (۶/۲)، بلوند بژ متوسط (۷/۲)، بلوند بژ روشن (۸/۲)، بلوند بژ خیلی روشن (۹/۲)، بلوند بژ سوپر لایت (۱۰/۲)، بلوند بژ دودی یونانی (۷/۲۱)، بلوند کهربایی دودی (۹/۲۱)، بلوند بژ صدفی تیره (۶/۲۸) و بلوند بژ صدفی پرنسسی (۸/۲۸) است.

رنگ موی آرت سری طلایی

سری طلایی رنگ موی آرت دارای پیگمنت­های رنگی زیادی در ترکیب خود می­باشد. وجود این پیگمنت­ها موجود شده تا در حین رنگ کردن موها با مشکل عدم رنگ پذیری مو مواجه نشویم. در ضمن باید توجه داشت که این رنگ مو گزینه­ای جذاب برای داشتن یک استایل متفاوت بوده و می­تواند شادابی موها را دوچندان کند. طیف رنگی این رنگ مو دارای رنگ­های قهوه­ای طلایی متوسط (۴/۳)، قهوه­ای طلایی روشن (۵/۳)، بلوند طلایی تیره (۶/۳)، بلوند طلایی متوسط (۷/۳)، بلوند طلایی روشن (۸/۳)، بلوند طلایی خیلی روشن (۹/۳)، بلوند شنی روشن (۸/۳۱)، بلوند طلایی شنی روشن (۹/۳۱)، بلوند هاوانا (۷/۳۴) و بلوند مسی طلایی روشن (۹/۳۴) می­باشد.

رنگ موی آرت سری شکلاتی

رنگ موی آرت سری شکلاتی می­تواند انتخاب مناسبی برای افراد دارای وسواس در این زمینه باشد. به طور معمول این رنگ مو موردپسند اکثر بانوان و حتی آقایان نیز قرار می­گیرد. زیرا دارای طیف رنگی وسیعی از رنگ­های بیشمار و جذاب است. رنگ موی آرت سری شکلاتی دارای طیف­های رنگی قهوه تلخ (۳/۹)، شکلاتی (۴/۹)، فندقی (۵/۹)، کاراملی (۶/۹)، کاپوچینو (۷/۹)، قهوه­ای شاه بلوطی روشن (۵/۹۱)، قهوه­ای بژ روشن (۵/۹۲)، بلوند قهوه­ای بژ روشن (۸/۹۲)، بلوند شنی تنر (۸/۹۴) و بلوند داکار (۶/۹۵) است.

رنگ موی آرت سری قهوه ای مرواریدی

برخی از افراد انتظار دارند با استفاده از رنگ مو علاوه بر جذابیت چهره از موها خود نیز مراقبت نماید. اغلب رنگ موهای آرت این ویژگی را دارا هستند اما رنگ موی آرت سری قهوه­ای مرواریدی می­تواند این ویژگی را در کمترین زمان به شما نشان دهد. همچنین این رنگ مو را می­توان برای بسیاری از رنگ پوست­ها استفاده کرد. طیف رنگی این رنگ مو از رنگ­های قهوه­ای مرواریدی (۴/۹۸)، قهوه­ای مرواریدی روشن (۵/۹۸) و بلوند قهوه­ای مرواریدی تیره (۶/۹۸) برخوردار است.

رنگ موی آرت سری مردانه

انتخاب رنگ مو برای آقایان در بیشتر مواقع برای پوشاندن موهای سفید و یا خاکستری صورت می‌گیرد. رنگ موی آرت سری مردانه می‌تواند بهترین گزینه برای آقایانی با این نیاز باشد. البته از این رنگ مو برای جذابیت بخشیدن به صورت و استایل شخصی نیز استفاده می‌شود. این رنگ مو برای تمامی رنگ پوست‌ها مناسب بوده و قابل استفاده است. رنگ موی آرت سری مردانه دارای طیف­های رنگی قهوه­ای طبیعی (M40) و قهوه­ای دودی تیره (M31) می­باشد.

رنگ موی آرت سری مسی

رنگ موی آرت سری مسی از جمله رنگ­­هایی به حساب می­آید که برای پوست­های متوسط و تیره بسیاری کاربردی است. در واقع افرادی که پوست متوسط و یا تیره دارند می­توانند به کمک این رنگ مو یک استایل جذاب را ایجاد کنند. این رنگ دارای مواد نرم کننده در ترکیب خود می­باشد. این رنگ مو حاوی طیف­های رنگی قهوه­ای مسی روشن (۵/۴)، بلوند مسی تیره (۶/۴)، بلوند مسی متوسط (۷/۴)، بلوند مسی قوی (۷/۴۴)، بلوند مسی قوی روشن (۸/۴۴)، قهوه­ای دودی مسی (۴/۴۱)، بلوند مسی دودی تیره (۶/۴۱)، بلوند طلایی مسی (۷/۴۳) و بلوند طلایی مسی روشن (۸/۴۳) است.

رنگ موی آرت سری ماهاگونی

بدون شک اگر جزو افرادی هستند که طرفدار رنگ­های زنده می­باشید رنگ موی آرت سری ماهاگونی می­تواند یکی از بهترین انتخاب­ها برای شما تلقی شود. این رنگ مو دارای تناژ رنگی قرمز بوده و برای پوست­های روشن بسیار توصیه می­شود. جالب است بدانید این رنگ مو حالت طبیعی و نرمال موها را حفظ کرده و به آن­ها حالت مصنوعی نمی­دهد. رنگ موی آرت سری ماهاگونی طیف­های رنگی ماهاگونی شاه بلوطی (۴/۵)، ماهاگونی شاه بلوطی روشن (۵/۵) و بلوند ماهاگونی تیره (۶/۵) را شامل می­شود.

رنگ موی آرت سری بنفش

به طور معمول برای مخفی کردن و پوشاندن موهای خاکستری و یا سفید رنگ­های مختلفی پیشنهاد می­شود. اما در این میان رنگ موی آرت سری بنفش به عنوان یکی از قوی­ترین رنگ­ها برای پوشاندن این موها شناخته می­شود. در ضمن این رنگ مو جهت تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش آن نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از طیف­های رنگی این رنگ مو می­توان به بلوند شرابی تیره (۴/۸۰)، بنفش شاه بلوطی قوی (۵/۸۰)، بنفش شاه بلوطی (۴/۸۸)، بنفش شاه بلوطی روشن (۵/۸۸) و بلوند بنفش تیره (۶/۸۸) اشاره کرد.

رنگ موی آرت سری قرمز

یکی از رنگ موهای جذاب از برند آرت که می­توان از آن تحت عنوان لولایت و یا حتی هایلایت استفاده کرد رنگ موی آرت سری قرمز می­باشد. این رنگ مو با اکثر تناژهای پوستی همخوانی داشته و چهره­ای متعادل و زیبا را برای افراد به ارمغان می­آورد. رنگ موی آرت سری قرمز دارای طیف­های رنگی متفاوتی مانند خرمایی قرمز (۴/۶)، قرمز شاه بلوطی تیره (۶/۶)، قرمز افسونگر (۶/۶۴)، قرمز گیلاسی(۷/۶۴)، قرمز قوی هاوایی (۶/۶۵) و قهوه­ای روشن قرمز بنفش (۵/۶۸) می­باشد.

رنگ موی آرت سری قرمز استار

اگر در پی رنگ مویی هستید که علاوه بر جذابیت چهره به افزایش درخشندگی موهایتان نیز کمک کنید به شما رنگ موی آرت سری قرمز استار را توصیه می­کنیم. این رنگ مو در کنار افزایش درخشندگی موها به بیشتر شدن شفافیت و حالت طبیعی آن­ها نیز کمک زیادی می­کند. این رنگ مو دارای طیف­های رنگی قرمز بنفش شاه بلوطی (۵/۶)، قرمز آتشی گرم (۶/۶۶)، قرمز شعله ابسولوت (۷/۶۶)، قرمز شب (۴/۸۵)، قرمز بنفش شاه بلوطی (۵/۸۶)، قرمز آتشین (۶/۶۸) و قرمز هیجان انگیز (۷/۴۶) است.

رنگ موی آرت سری هایلایت

این رنگ مو به سبب تنوع بالایی که در طیف رنگی خود دارد برای اغلب پوست­ها با هر تناژ رنگی قابل استفاده است. در ترکیب این رنگ مو انواع مختلفی از روغن­های گیاهی و ویتامین مشاهده می­شود. از مهم­ترین طیف­های رنگی رنگ موی آرت سری هایلایت می­توان بلوند عروسکی ایتالیایی (۱۰۰)، دودی بلوند سوپر (۱۰۱)، سوپر بلوند گندمی (۱۰۲)، سوپر بلوند طلایی (۱۰۳)، بلوند کنفی رویال (۱۱/۹)، آفتابی اسپیشیال (۱۰۰۰)، سوپر بلوند صدفی (۱۰۰۱)، سوپر بلوند یخی قطبی (۱۰۰۸)، سوپر بلوند نقره­ای اکتیو (۱۱۱) و روشن کننده (۰۰) را نام برد.

رنگ موی آرت سری واریاسیون

رنگ موی آرت سری واریاسیون به عنوان یک رنگ کمکی حرفه­ای شناخته می­شود. در حقیقت واریاسیون آرت با رنگ اصلی موردنظر شما ترکیب شده و در کمترین زمان تناژ رنگ مذکور را دچار تغییر می­کند. این محصول کمک می­کند تا رنگی اصلی به خوبی بر روی مو نشسته و از ایجاد سایه­های کاذب روی موها جلوگیری شود. مصرف زیاد این واریاسیون می­توان منجر به تیره شدن رنگ موها شود. رنگ موی آرت سری واریاسیون از طیف­های رنگی دودی، آبی و سبز برخوردار است.

رنگ موی آرت سری پیگمنت خالص

رنگ موی آرت سری پیگمنت خالص دارای غلظت بالایی در رنگدانه­های خود می­باشد. این غلظت بالا موجب شده تا سرعت پخش و جذب آن در موها بسیار بالا باشد. نکته جالب اینجا است که بسیاری از افراد این رنگ مو را نوعی رنگ فوری برای موها معرفی می­کنند. با توجه به این ویژگی­ها می­توان دریافت که این رنگ مو برای پوشاندن موهای خاکستری و سفید در افراد میانسال و مسن بسیار کاربردی است. این رنگ مو دارای طیف­های رنگی گوناگونی نظیر طلایی، پرتقالی، قرمز اناری و سرخابی می­باشد.

رنگ موی آرت سری رنگ های پرشور و جذاب

افرادی که به دنبال ایجاد استایل خاص و شاداب هستند می­توانند برای یک بار هم که شده از رنگ موی آرت سری رنگ­های پرشور و جذاب استفاده کنند. طیف رنگی این رنگ مو دارای رنگ­های روشن و ملایمی است. به همین منظور استفاده از این رنگ­ها به موها شادابی و انرژی خاصی را القا می­کند. رنگ موی آرت سری رنگ­های پرشور و جذاب دارای طیف­های رنگی متمایزی مانند بادمجانی، قرمز، سرخابی، مسی، کاراملی و عسلی است.

رنگ موی آرت سری اسپرسو

برای برخی از افراد ماندگاری رنگ مو یکی از ویژگی­های مهم آن تلقی می­شود. رنگ موی آرت سری اسپرسو به سبب غلظت ایده­آلی که دارد تا مدت زمان زیادی بر روی موها باقی می­ماند. همچنین باید توجه داشت که این رنگ مو با اغلب رنگ­های پوستی به ویژه پوست روشن یک هارمونی جذاب را ایجاد می­کند. این رنگ مو حاوی طیف­های رنگی قرمز، مسی، قهوه­ای، کاپوچینو، شیر قهوه، بنفش، طلایی، نقره و پلاتینه می­باشد.

چگونه رنگ موی مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب رنگ مو شاید در ابتدا ساده به نظر برسد اما در عمل کار ساده‌ای نیست. به منظور انتخاب رنگ موی مناسب با پوست می‌بایست نکاتی را دانست. بدون تردید اولین نکته بررسی رنگ پوست و تناژ رنگی آن است. اینگونه می‌توان متناسب با تناژ رنگ موی موردنظر یک رنگ ایده‌آل را انتخاب کرد.

یکی از نکات مهم دیگری که در راستای انتخاب رنگ موی آرت بسیار اهمیت دارد توجه به اصالت محصول و کیفیت آن است. برای اینکه بتوانید محصولات اصلی و باکیفیت را تهیه کنید بهتر است فروشگاه‌های معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید. در ادامه نیز باید اشاره داشت که مشورت با افراد متخصص در این زمینه نیز می‌تواند به شما کمک شایانی کند.

اما در آخر…

بنابراین اگر قصد دارید رنگ موی مناسب استایل و رنگ پوست خود را از برند آرت انتخاب کنید نیاز است تا ابتدا نکاتی را بدانید. یکی از این نکات توجه به رنگ‌های این برند و طیف‌های رنگی هر یک از این رنگ‌ها می‌باشد. با بررسی ویژگی‌های این رنگ‌ها می‌توانید به خوبی رنگ مناسب با پوست خود را انتخاب کنید. همچنین شناخت برخی نکات برای انتخاب و تهیه رنگ موی آرت نیز می‌تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 مورد سبد خرید