پشتیانی:

021-55693730

دفتر فروش:

بلوار فردوس غرب، خیابان بهار جنوبی، خیابان ارم، برج نگین

اهمیت استفاده از رنگ موی آرتین

امروزه بسیاری از افراد اعم از بانوان و آقایان جدا از مخفی کردن رنگ سفید موها از رنگ مو برای افزایش زیبایی بصری خود نیز استفاده می­کنند. رنگ مو یکی از مهم­ترین محصولات آرایشی بوده که ضمن تغییر رنگ مو می­تواند به حجم و صافی آن نیز کمک کند. البته تنها برخی از رنگ موها هستند که چندین ویژگی را به صورت همزمان برای موها به ارمغان می­آورند. رنگ موی آرتین یکی از این رنگ موها است.

البته باید اشاره داشت که رنگ موی آرتین را می­توان با یک تنوع رنگی بسیار بالا و شگفت انگیز مشاهده کرد. این تنوع رنگی بالا سبب می­شود تا افراد بتوانند براساس نیاز خود یک رنگ مناسب را تهیه کنند. ساختار و فرمولاسیون قوی این رنگ مو نیز از دیگر ویژگی­های مثبت آن تلقی می­شود. در ادامه به طور کامل طیف­های رنگی مربوط به رنگ موی آرتین را بررسی کرده و نکاتی را بیان می­کنیم تا بتوانید متناسب با پوست خود یک رنگ موی مناسب تهیه کنید.

انواع رنگ‌های موجود برای رنگ موی آرتین

رنگ موی آرتین به عنوان یک محصول با برند ایرانی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی دارای طرفداران زیادی است. این رنگ مو دارای یک فرمولاسیون آلمانی بوده و در ترکیب خود بسیاری از موادمغذی نظیر ویتامین، کراتین و پروتئین را دارا می‌باشد. تنوع رنگی این رنگ مو بسیار بالا بوده و می‌توان آن را در سری‌های رنگی متمایزی در بازار مشاهده کرد. در ادامه به بررسی انواع سری‌های رنگی این رنگ مو خواهیم پرداخت.

رنگ موی آرتین سری طبیعی

رنگ موی آرتین سری طبیعی به عنوان یک رنگ اصلی و پایه به شمار رفته و قابلیت ترکیب با انواع رنگ‌ها را دارد. در واقع به دلیل اینکه این سری از رنگ مو دارای تناژ نبوده می‌توان از آن برای ترکیب با رنگ‌های مختلف از آن کمک گرفت. در ضمن باید اشاره داشت که این رنگ مو به سبب طبیعی بودن با حرف و نشان داده شده و در میان مردم کشور ما طرفداران بیشماری دارد.

رنگ‌های مشکی (N1/1.0)، قهوه‌ای تیره (N2/3.0)، قهوه‌ای متوسط (N3/4.0)، قهوه‌ای روشن (N4/5.0)، بلوند تیره (N5/6.0)، بلوند متوسط (N6/7.0)، بلوند روشن (N7/8.0)، بلوند خیلی روشن (N8/9.0)، بلوند پلاتینه (N9/9.0) و بلوند فوق‌العاده روشن (N10/10.0) طیف‌های رنگی این سری از رنگ موی آرتین را تشکیل داده‌اند‌.

رنگ موی آرتین سری طبیعی قوی

از دیگر سری­های رنگ موی آرتین می‌توان سری طبیعی قوی را نام برد که قدرت بالایی در پوشش کامل موهای سفید دارد. این رنگ مو در قیاس با رنگ‌های دیگر میزان ماندگاری بالایی نیز داشته و می‌تواند بهترین گزینه برای افراد میانسال باشد. نکته جالب اینجا است که می‌توان این این رنگ مو را با تمامی رنگ‌های فانتزی و حتی واریاسیون‌ها ترکیب کرده و بهترین نتیجه را مشاهده کرد. رنگ موی آرتین سری طبیعی قوی شامل طیف‌های رنگی بلوند تیره قوی (NF5/6.00)، بلوند متوسط قوی (NF6/7.00)، بلوند روشن قوی (NF7/8.00) و بلوند خیلی روشن (NF8/9.00) قوی می‌باشد.

رنگ موی آرتین سری دودی

رنگ موی آرتین سری دودی جزو رنگ‌هایی با تناژ سرد بوده که حاوی مقادیر زیادی از پیگمنت‌های آبی می‌باشد. این پیگمنت‌ها موجب شده تا این رنگ مو بتواند رنگ‌های زرد و نارنجی را خنثی کرده و از آن برای پیشگیری از نارنجی و یا زرد شدن موها استفاده شود. این سری از رنگ موی آرتین به سبب داشتن طیف رنگی متنوع و جذاب یکی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌های جوان به شمار می‌رود‌.

رنگ‌های مشکی پر کلاغی (C1/1.1)، قهوه‌ای دودی تیره (C2/3.1)، قهوه‌ای دودی متوسط (C3/4.1)، قهوه‌ای دودی روشن (C4/5.1)، بلوند دودی تیره (C5/6.1)، بلوند دودی متوسط (C6/7.1)، بلوند دودی روشن (C7/8.1)، بلوند دودی خیلی روشن (C8/9.1)، بلوند دودی پلاتینه (C9/9.1)، بلوند دودی فوق‌العاده روشن (C10/10.1) جزو طیف‌های رنگی این رنگ مو هستند.

رنگ موی آرتین سری مردانه

همانطور که می‌دانید طیف رنگی و تنوع رنگ موی مردانه در قیاس با رنگ موی خانم‌ها بسیار کمتر می‌باشد. از این رو رنگ موی مردانه آرتین در بیشتر موارد برای رفع و پوشش موهای سفید مورد استفاده قرار می‌گیرد. طیف‌ رنگی این رنگ مو شامل رنگ‌های قهوه‌ای خاکستری طبیعی (AF2) و قهوه‌ای دودی طبیعی (CF2) می‌شود که برخی از آقایان این رنگ‌ها را به جهت افزایش جذابیت موهای خود نیز به کار می‌برند.

رنگ موی آرتین سری دودی طبیعی

اگر قصد دارید در چهره و استایل بصری خود تغییرات خاصی را ایجاد کنید استفاده از رنگ موی آرتین سری دودی طبیعی به شدت پیشنهاد می‌شود‌. این رنگ مو با اکثر پوست‌ها سازگار بوده و هماهنگ می‌شود. از این رو بسیاری از افراد می‌توانند از آن برای ساخت یک چهره متمایز کمک بگیرند. همچنین باید توجه داشت که طیف رنگی این رنگ مو از رنگ‌های جذابی نظیر بلوند دودی قوی (CN5/6.11)، بلوند دودی متوسط قوی (CN6/7.11)، بلوند دودی روشن قوی (CN7/8.11) و بلوند دودی خیلی روشن قوی (CN8/9.11) ساخته شده است.

رنگ موی آرتین سری بلوند خاکستری

رنگ موی آرتین سری بلوند خاکستری دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. این رنگ مو به سبب ترکیبی بودن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بسیاری از افراد تلقی می‌شود‌. سایه این رنگ مو خنک بوده و حاوی برخی رنگدانه‌ها مانند سبز و آبی می‌باشد. این رنگ مو یک انتخاب بهینه برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند موهای خود را به شکل طبیعی حفظ کنند‌.

هرچند که از رنگ موی بلوند خاکستری می‌توان برای انواع رنگ پوست‌ها با اکثر تناژها استفاده کرد. این رنگ در طیف رنگی خود دارای رنگ‌های بلوند خاکستری مرواریدی تیره (A5/6.2)، بلوند خاکستری مرواریدی متوسط (A6/7.2)، بلوند مروارید خاکستری روشن (A7/8.2)، بلوند خاکستری مرواریدی خیلی روشن (A8/9.2) و بلوند خاکستری مرواریدی پلاتینه (A10/10.2) است.

رنگ موی آرتین سری زیتونی

وجود پیگمنت‌های رنگی مختلف در رنگ مو یک مزییت‌ محسوب می‌شود‌. رنگ موی آرتین سری زیتونی در ترکیب و فرمولاسیون خود دارای پیگمنت‌های زرد، قرمز و آبی می‌باشد. وجود این پیگمنت‌ها موجب می‌شود تا بتوان قرمزی مو را محو کرد. این رنگ مو به سبب طیف‌های وسیعی رنگی که دارد می‌تواند برای اغلب تناژهای پوستی به کار برده شود. اما باید در انتخاب طیف رنگی آن دقت نمود تا با رنگ و تناژ پوست شما هماهنگی داشته باشد.

از رنگ‌های موجود در طیف رنگی این رنگ مو می‌توان به قهوه‌ای زیتونی متوسط (M3/4.3)، قهوه‌ای زیتونی روشن (M4/5.3)، بلوند زیتونی تیره (M5/6.3)، بلوند زیتونی متوسط (M6/7.3)، بلوند زیتونی روشن (M7/8.3)، بلوند زیتونی خیلی روشن (M8/9.3) و بلوند زیتونی پلاتینه (M10/10.3) اشاره داشت.

رنگ موی آرتین سری زیتونی قوی

رنگ موی آرتین سری زیتونی قوی در بسیاری از مواقع با رنگ موی سری زیتونی مقایسه می‌شود. اما سری زیتونی قوی قادر است تا علاوه بر دو برابر کردن زیبایی چهره قادر است پوشش بیشتری را برای موها به همراه داشته باشد. جدا از این رنگ موی آرتین سری زیتونی قوی دارای ماندگاری بالایی بوده و می‌توان برای بازه‌های طولانی مدت از آن استفاده کرد. این رنگ مو دارای تنوع رنگی بالایی مثل رنگ‌های بلوند زیتونی تیره قوی (MF5/6.33)، بلوند زیتونی متوسط قوی (MF6/7.33)، بلوند زیتونی روشن قوی (MF7/8.33) و بلوند زیتونی خیلی روشن قوی (MF8/9.33) است.

رنگ موی آرتین سری مسی

اگر برای موهای خود دنبال رنگی هستید که سن شما را پایین‌تر نشان دهد به شما رنگ موی آرتین سری مسی را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ مو به شادابی و جوانی چهره کمک زیادی می‌کند. در ضمن باید توجه داشت که در بیشتر موارد می‌توان از این رنگ مو برای هایلایت و یا حتی آمبره نیز استفاده نمود. جالب است بدانید رنگ موی آرتین سری مسی می‌تواند موها را شفاف‌تر و درخشان‌تر نشان دهد.

از این رو گزینه‌ای مناسب برای پوست‌های برنزه، گندمگون و تیره می‌باشد. طیف رنگی این رنگ مو شامل رنگ‌های مسی ماهاگونی (K4/5.7)، مسی تیره (K5/6.7)، مسی متوسط (K6/7.7)، بلوند مسی روشن قوی (۸.۴۴) و بلوند مسی خیلی روشن قوی (۹.۴۴) بوده که همگی رنگ‌های پرطرفداری هستند.

رنگ موی آرتین سری طلایی

رنگ موی آرتین سری طلایی یک رنگ جذاب و شاداب برای افرادی است که میان به استفاده از رنگ‌های روشن هستند‌. این رنگ را می‌توان ترکیبی از دو رنگ جذاب کرم و عسلی دانست که با جلوه بصری خود چهره متمایزی را برای افراد ایجاد می‌کند. تناژ این رنگ مو گرم می‌باشد و از این رو بهترین گزینه برای افرادی با رنگ پوست روشن و تناژ سرد یاد می‌شود. همچنین می‌توانید از رنگ موی طلایی آرتین برای مش و یا حتی هایلایت موها نیز کمک بگیرید.

این ویژگی سبب می‌شود تا موها شفاف‌تر دیده شده و درخشان باشند. طیف رنگی این رنگ مو دارای تنوع جذابی است که رنگ‌های آن را قهوه‌ای طلایی روشن (G4/5.5)، بلوند طلایی تیره (G5/6.5)، بلوند طلایی متوسط (G6/7.5)، بلوند طلایی روشن (G7/8.5)، گندم طلایی (G8/9.5) و بلوند طلایی فوق‌العاده روشن (G10/10.5) تشکیل می‌دهد.

رنگ موی آرتین سری کروما

رنگ موی آرتین سری کروما به سبب داشتن رنگدانه­های قوی می­تواند انتخابی اصولی برای پوشش تمامی موهای خاکستری و سفید باشد. این رنگ مو به شدت برای بانوان میانسال توصیه می­شود. البته اغلب خانم­ها برای حجیم دیده شدن موهای خود می­توانند از این رنگ مو استفاده کنند. در طیف رنگی این رنگ مو می­توان رنگ­های جذابی همانند دارچینی (۵.۴۶)، گردویی (۷.۷۶) و آبنوسی (۷.۹۹) را مشاهده کرد.

رنگ موی آرتین سری فندقی

رنگ موی فندقی آرتین را می‌توان به نوعی جزو دسته رنگ‌های قهوه‌ای در نظر گرفت. البته باید توجه داشت که این رنگ مو ترکیبی از چند رنگ متمایز مانند مسی، شکلاتی و قرمز می‌باشد. تناژ این رنگ مو گرم بوده و در همین راستا اغلب افراد قادر هستند از آن برای گرما بخشیدن به چهره خود استفاده کنند.

اما در این بین افرادی که دارای تناژ پوستی سرد هستند بهترین گزینه‌ها برای به کار بردن این رنگ مو تلقی می‌شوند. اگر قصد دارید از این رنگ مو جهت لولایت یا هایلایت استفاده کنید بهتر است که رنگ‌های روشن آن را انتخاب کنید. طیف رنگی این رنگ مو دارای رنگ‌های فندقی تیره (P4/4.75)، فندقی (P5/5.75) و چای عسلی (P6/6/75) است.

رنگ موی آرتین سری قرمز

رنگ موی قرمز آرتین یه سبب جلوه خاصی که به چهره و موها می‌بخشد در بیشتر مواقع انتخاب افراد خاص پسند است. جوانان و یا حتی افرادی که مایل به متفاوت دیده شدن هستند می‌توانند از این رنگ مو استفاده کنند. رنگ موی آرتین سری قرمز بهترین گزینه برای استفاده در مراسم‌های خاص است. این رنگ مو را می‌توان بنا به شرایط همراه با دکلره و یا بدون دکلره استفاده کنید.

در واقع وجود دکلره موجب افزایش شفافیت آن خواهد شد. طیف رنگی این رنگ مو از شش رنگ قرمز ماهاگونی (RF3/4.33)، قرمز آتشین (RF4/5.88)، قرمز یاقوتی (RF5/6.88)، قرمز افسونگر (۶.۶۶)، قرمز هاوایی (۷.۶۶) و قرمز ایرلندی (۸.۶۶) برخوردار است.

رنگ موی آرتین سری شرابی

از دیگر رنگ موهای متفاوت و جذاب می‌توان به رنگ موی آرتین سری شرابی اشاره داشت. این رنگ مو بهترین گزینه برای رنگ کردن موها در فصل پاییز می‌باشد. این رنگ مو جزو دسته رنگ‌های قرمز بوده و برای پوست‌های گندمی، سبزه و تیره بسیار ایده‌آل است. رنگ موی شرابی آرتین دارای تناژ گرم بوده و طیف‌ رنگی آن دارای رنگ‌های شرابی تیره (V2/3.96)، شرابی برلیان (V3/4.96)، شرابی (V4/5.96) و شرابی طبیعی (V5/6.96) می‌باشد.

رنگ موی آرتین سری شاه بلوطی

اگر دوست دارید از رنگ مویی استفاده کنید که برای تمام سنین جذابیت ایجاد کنید بهتر است رنگ موی آرتین سری شاه بلوطی را به شما معرفی کنیم. این رنگ حاصل ترکیب چندین رنگ با یکدیگر بوده و اغلب افراد با رنگ‌های پوست متفاوت می‌توانند از آن استفاده نمایند. رنگ‌های شاه بلوطی تیره (R3/4.69)، شاه بلوطی متوسط (R4/5.69)، شاه بلوطی (R5/6.69) و شاه بلوطی روشن (R6/7.69) در طیف رنگی این رنگ مو قرار دارند.

رنگ موی آرتین سری شکلاتی

رنگ موی آرتین سری شکلاتی جزو رنگ‌های جذاب برای اغلب بانوان و به ویژه بانوان میانسال به شمار می‌رود. این رنگ مو را می‌توان در تمام فصول سال استفاده کرده و با تمامی رنگ‌های پوستی هماهنگ ساخت‌‌. به طورکلی این رنگ مو یک هارمونی جذاب را برای چهره ایجاد می‌کند‌. جالب است بدانید می‌توان این رنگ را با بسیاری از رنگ‌های هم خانواده نیز ترکیب کرده و رنگ‌های جدیدی را خلق نمود. رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی متوسط (W3/4.65)، قهوه‌ای شکلاتی روشن (W4/5.65)، بلوند شکلاتی تیره (W5/6.65) و بلوند شکلاتی متوسط (W6/7.65) در طیف رنگی این رنگ مو قابل مشاهده هستند.

رنگ موی آرتین سری بژ

رنگ موی آرتین سری بژ تحت عنوان یک رنگ موی قدیمی یاد شده که ترکیبی از رنگ‌های مختلف مانند دودی، قرمز و طلایی است. تناژ این رنگ مو گرم بوده و به هر میزان که قرمزی آن افزایش یابد شدت گرم بودن تناژ آن نیز بیشتر خواهد شد. به طور معمول از این رنگ مو می‌توان برای اغلب رنگ پوست‌ها با تناژهای متفاوت بهره برد. چهار رنگ بلوند اسکارلت (۶.۵۷)، بلوند بژ متوسط (۷.۵۷)، بلوند بژ روشن (۸.۵۷) و بلوند بژ عروسکی (۹.۵۷) در طیف رنگی این رنگ مو وجود دارند.

رنگ موی آرتین سری کاراملی

با ترکیب رنگ‌های بلوند و قهوه‌ای می‌توان به رنگ موی آرتین سری کاراملی رسید. البته فرمولاسیون خاص این رنگ مو سبب شده تا بتوان رنگ کاراملی را در این سری جذاب‌تر مشاهده کرد. در صورت نیاز از این رنگ می‌توان تحت عنوان هایلایت نیز استفاده کرده و یا آن را با دیگر رنگ‌ها ترکیب نمود. نکته جالب توجه این است که این رنگ برای تمام سنین قابل استفاده بوده و به جوانسازی چهره کمک زیادی می‌کند. در طیف رنگی این رنگ مو می‌توان رنگ‌های متمایزی مثل قهوه‌ای اسپرسو (۳.۴۷)، قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن (۵.۴۷)، شیر نسکافه‌ای (۷.۴۷)، کاپوچینو (۸.۴۷) و کاراملی (۹.۷) را مشاهده کرد.

رنگ موی آرتین سری تنباکویی

رنگ موی آرتین سری تنباکویی تحت عنوان یک رنگ گرم اما جذاب شناخته می‌شود‌. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از بازیگران مشهور در دنیای مدلینگ از این رنگ مو برای افزایش جذابیت چهره و استایل خود استفاده می‌کنند. با این وجود بعضی از بانوان از این رنگ برای هایلایت من موها نیز کمک می‌گیرند. اگر بخواهیم رنگ‌های موجود در طیف رنگی این رنگ مو را بیان کنیم می‌بایست رنگ‌های قهوه‌ای تنباکویی (۶.۶۸)، بلوند تنباکویی روشن (۷.۶۸)، بلوند برزیلی (۸.۶۸)، بلوند برزیلی (۹.۶۸) و بورگاندی (۶.۹۵) را نام ببریم.

رنگ موی آرتین سری استوایی

رنگ موی آرتین سری استوایی برای افرادی که دارای موهای تیره بوده و قصد دارند با روشن کردن رنگ موهای خود به جذابیت چهره خود کمک کنند یک گزینه ایده‌آل می‌باشد. با استفاده از این رنگ مو می‌توان به شدت در استایل و هارمونی چهره خود تغییرات زیادی را ایجاد کرد‌. رنگ‌های سولاری مسی (۷.۵۹)، بلوند استوایی (۹.۳۷)، شنی صحرایی (۹.۱۳) و برنز سولاری (۶.۴۶) در طیف رنگی این رنگ مو یافت می‌شوند.

رنگ موی آرتین سری هایلایت

استفاده از رنگ موی آرتین سری هایلایت موجب پدید آمدن برخی رگه‌های روشن روی بخش‌های مختلف مو می‌شود. این سری از رنگ موی آرتین دارای قدرت زیادی در روشن کردن موها می‌باشد. به همین جهت تغییرات فراوانی را در موها ایجاد می‌کند. استفاده بهینه و استاندارد از این رنگ مو می‌تواند به شما کمک کند تا رنگ موی خود را ۳ تا ۴ پایه شفاف و روشن‌تر نمایید. این عمل بدون حضور رفله‌های مضر صورت می‌گیرد. بدون شک این سری از رنگ موی آرتین در افزایش شفافیت موها نقش بسیاری را خواهد داشت.

طیف رنگی این رنگ مو دارای رنگ‌های متفاوتی مانند بلوند طبیعی فوق‌العاده روشن (N12/12.0)، یخی سوئدی (C12/12.1)، پلاتینوم (A12/12.2)، بلوند زیتونی فوق‌العاده روشن (M12/12.3)، شامپاینی یا بژ (B12/12.4)، بلوند طلایی فوق‌العاده روشن (G12/12.5)، صدفی (S12/12.6)، بلوند پیازی (۱۲.۸)، ارکیده وحشی (۱۲.۹) و بلوند سوپر نقره‌ای (۹.۸) می‌باشد.

رنگ موی آرتین سری مارسلا

رنگ موی آرتین سری مارسلا که به رنگ موی عنابی نیز شهرت دارد انتخاب اغلب بانوان میانسال می­باشد. این رنگ مو دارای قدرت پخش شوندگی فوق­العاده­ای بوده و یا سرعتی بالا در تمامی بخش­های مو نفوذ می­کند. برای این رنگ مو نمی­توان طیف­های زیادی را در نظر گرفت زیرا این رنگ مو تنها با یک رنگ مارسلا یا عنابی (S56) قابل مشاهده است.

رنگ موی آرتین سری فشن

رنگ موی آرتین سری فشن از دیگر رنگ­های پرکاربرد برند ایرانی آرتین می­باشد. این رنگ مو در بین خانم­های جوان از محبوبیت زیادی برخوردار است. زیرا دارای طیف­های رنگی شاداب و پرانرژی می­باشد. طیف رنگی این رنگ مو دارای رنگ­های نارنجی فشن (F43)، قرمز فشن (F55) و بنفش فشن (F66) بوده که هر کدام از آن­ها متناسب با سلیقه افراد قابل استفاده برای اغلب رنگ­های پوستی است.

رنگ موی آرتین سری شنی

رنگ موی آرتین سری شنی یکی از رنگ­های روشن از برند آرتین بوده که قابلیت هماهنگی با اغلب رنگ­ها و تناژهای رنگی پوست را دارد. با این وجود بسیاری از خانم­ها از این سری رنگ مو برای پوست­های روشن استفاده می­کنند. رنگ­های موجود برای این رنگ مو عبارت­اند از ماسه کهربایی (۷.۳۱)، بلوند مدیترانه­ای روشن (۸.۳۱) و بلوند الماسی (۹.۳۱) که هرکدام از آن­ها قابلیت افزایش چند برابری جذابیت چهره را دارا می­باشند.

رنگ موی آرتین سری واریاسیون

یکی از محصولاتی که می‌تواند تناژ مو را دستخوش تغییر کند واریاسیون‌ها می‌باشند. واریاسیون آرتین یکی از محصولات قوی بوده که به تنهایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در واقع باید آن را با دیگر رنگ‌ها ادغام کرده و سپس مورد استفاده قرار داد.

کاربرد واقعی واریاسیون‌ها از بین بردن سایه‌های اضافی در رنگ مو می‌باشد. این اقدام موجب می‌شود تا رنگ موی واقعی روی مو قرار گرفته و جذابیت بیشتری را از خود نشان دهد. واریاسیون آرتین را می‌توان در رنگ‌های دودی (E.11/0.11)، بنفش (E.12/0.99)، نقره‌ای (E.13/0.22)، آبی (E.14/0.10)، قرمز (E.15/0.88)، طلایی (E.16/0.55)، سبز (E.17/0.33) و روشن کننده بی‌رنگ (E.20/0.00) تهیه کرد.

رنگ ابروی آرتین

توضیح برای رنگ ابروی آرتین ۱۲ رنگ مجزا و جذاب وجود دارد. این رنگ­ها را می­توان متناسب با رنگ پوست و یا رنگ مو استفاده نمود. طیف رنگی موجود برای رنگ ابروی آرتین از رنگ­های قهوه­ای روشن (۵.۰)، بلوند دودی پلاتینه (C9)، شیر نسکافه (۷.۴۷)، ماسه کهربایی (۷.۳۱)، بلوند برزیلی (۸.۶۸)، بلوند استخوانی (۱۲.۲)، شنی صحرایی (۹.۱۳)، بلوند دودی طبیعی روشن (۸.۰۱)، کاراملی (۹.۷)، بلوند فوق­العاده روشن (۱۰.۰)، بلوند بژ روشن (۸.۵۷) و بلوند استوایی (۹.۳۷) تشکیل شده است.

نکاتی برای انتخاب رنگ مو براساس رنگ پوست

برای اینکه بتوان براساس رنگ پوست یک رنگ موی مناسب را انتخاب کرد می­بایست نسبت به یک سری نکات اطلاعات لازم و کافی را داشت. یکی از این نکات توجه ویژه به رنگ پوست و تناژ رنگی پوست است. دقت داشته باشید که رنگ پوست و تناژ رنگی پوست به طور کامل با یکدیگر تفاوت داشته و دو مقوله جدا می­باشند. در حالت کلی رنگ پوست را در سه دسته روشن، متوسط و تیره قرار می­دهند. اما تناژهای رنگی پوست عبارت­اند از سرد، گرم و طبیعی یا خنثی که هر کدام از آن­ها نقش زیادی در انتخاب رنگ مو دارند.

برای انتخاب رنگ موی مناسب باید رنگ پوست و تناژ رنگی آن را کنار یگدیگر قرار داده و متناسب با آن­ها یک رنگ موی ایده­آل را تهیه کرد. نکته دیگری که در انتخاب رنگ مو از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده از برندهای معتبر و باکیفیت است. برند آرتین به سبب طیف­های رنگی گسترده­ای که برای رنگ موهای خود دارد توانسته است جوابگوی نیاز بسیاری از افراد با انواع رنگ پوست و تناژهای رنگی باشد.

اما در آخر… 

در نهایت برای اینکه بتوان در میان طیف‌های رنگی موجود برای رنگ موی آرتین یک رنگ مناسب را تهیه کنید بهتر است ابتدا انواع رنگ‌های آن را بشناسید. در واقع شما باید بدانید هر رنگ از چه طیف رنگی تشکیل شده است و برای چه افرادی با چه رنگ و تناژ پوستی قابل استفاده است. به این ترتیب می‌توان یک انتخاب جذاب و استاندارد را تجربه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 مورد سبد خرید